LinkWithin

http://mtvo-bcn.blogspot.com.es/

16 d’abril de 2016

CARLOS PÉREZ DE ROZAS,UN GRAN FOTÓGRAFO,A LA BARCELONA D' ABANS, D' AVUI I DE SEMPRE...

MI VIDA Y MI HISTORIA
Caserna de les Drassanes a punt de ser enderrocada, febrer de 1935. AFB. J. Domínguez
Permís als ciutadans per a visitar la caserna de Les Drassanes abans del seu enderrocament, 3 de febrer de 1935. AFB. Pérez de Rozas
 Cerimònia d'inici de l'enderroc de la caserna de Les Drassanes, amb l'alcalde Joan Pich i Pon, 9 de febrer de 1935. AFB. Pérez de Rozas

Fotografia de l'exposició: "Pérez de Rozas. Crònica gràfica de Barcelona 1931-1954". AFB (Pl. Pons i Clerch 2, planta 2a)

Horari: de dilluns a dissabte de 10 a 19 h. Festius tancat, excepte 12 i 14 de febrer 2016 (Festa de St. Eulàlia). Entrada lliure.


Fotografía de la exposición: "Pérez de Rozas. Crónica gráfica de Barcelona 1931-1954". AFB (Pl. Pons i Clerch 2, planta 2ª)
Horario: de lunes a sábado de 10 a 19 h. Festivos cerrado, excepto 12 y 14 de febrero 2016 (Fiesta de St. Eulalia). Entrada libre.
Cerimònia d'inici de l'enderroc de la caserna de Les Drassanes, amb l'alcalde Joan Pich i Pon, 9 de febrer de 1935. AFB. Pérez de Rozas.


Estat en que va quedar el cotxe del director de la companyia de Tramvies, Sr. Enric Veiga, després de l'atentat sofert la nit del dia 23 de novembre de 1934, en el que va resultar ferit greu. PÉREZ DE ROZAS.

4 comentaris:

Chordi ha dit...

Menudas fotazas....vaya tiroteos vaya convulsión política durante esos años....vaya paripé con el "derrumbe de las Atarazanas y los obreros empujando los bloques para que el sr.alcande no se esfuerce demasiado....yo creo que estas fotos son muy buenas, Felicidades !!

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

El mérito, lo tiene Carlos Pérez de Rozas, un fotógrafo que estaba en todos sitios a la vez, no se como lo hacía, pero aparte de la calidad de sus fotos , menuda herencia tan fantástica nos ha dejado este gran señor, ya las irás viendo poco a poco querido CHORDI.
Muchas gracias querido CHORDI, buen domingo y un beso guapo.

Tot Barcelona ha dit...

Fuen un cronista de época. L bueno es la calidad de sus fotos y lo rápido que las hacía. Tenía un dominio espectacular de la Leica.
Un abrazo
bon día

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

Bon dia Miquel, calidad y rapidez.
Un abrazo,y muchas gracias, buen domingo.