LinkWithin

http://mtvo-bcn.blogspot.com.es/

28 de març de 2015

LA NÚVIA D'UN SOLDAT REPUBLICÀ,1936-1939, DE ESTHER MASJUAN I JAUME ALMIRALL CARRERAS A LA BARCELONA D' ABANS, D' AVUI I DE SEMPRE...28-03-2015...!!!



Mai mes va tindre novio ,ni es sapigue “de otros amores” ,com calia amb una jove d´aquells temps.
 
Excepte ; un romance  ,l´any 1954,
amb el cosi anarquista Miquel ,de paraula facil i seductor,exilat de la guerra civil a France varem anar de visita  per dos mesos  i al tornar de Plaisance ,jo també i era, ella amb llagrimas i jo  trist per lo que patia, “el era casado y de pasado turbulento”,

Mai mes es trobarien,sols unes pocas cartes. Ell i familia exilats a France ,i tenia pares ,germa,dona i 3 “june filles” .En Miquel es mort en 2003 i la Francisca en 2012. 
  Tots som cosins-germans Carreras.
Fotos: obsequi de Jaume Almirall, moltes gràcies Jaume , Esther Masjuan i Joana,abraçades, moltes gràcies.


Francisca  i  Pau   1935
Dret a l´esquerra en Pau Avellá,que tocava el fiscorn a la cobla de Cabrils.
France, abril 1954- Miquel,Francisca, et Bibi( fille du Miquel )






5 comentaris:

Miquel ha dit...

Ostras. Que historia tan interesante y tan bien documentada.
Mis felicitaciones.
Un abrazo

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

El mérito lo tiene Jaume Almirall, que es quien me envía estas fotos y me las regala para que yo las publique.
La verdad es que es una maravilla y un gran regalo para mi blog.

Tu visita al Liceu es estupenda querido Miquel, muchas gracias y un abrazo, BFDS.

Jesús pececillo ha dit...

Tener ese material es un lujo para cualquiera bloguero,Felicidades,
Un besico

Jesús pececillo ha dit...

Tener ese material es un lujo para cualquiera bloguero,Felicidades,
Un besico

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

Solo lo sbéis apreciar, los grandes blogueros y las buenas personas, lo demás es envidia pura y dura, querido Jesús, el Sr. Jaume es un sol de hombre y ya ves lo generoso que es, y tengo tanto material enviado por él, que se me acumula el trabajo, pero ya irá saliendo poco a poco, este finde estoy fuera y de relax.
Un besico y muchísimas gracias estimado Jesús, por tu arención y tus palabras, no cambies nunca por favor, abrazos.