LinkWithin

http://mtvo-bcn.blogspot.com.es/

10 de setembre de 2014

SALUT I BONA DIADA ! ARA ÉS L'HORA !; GRÀCIES RAMÓN, PETONS...10-09-2014...!!!

MI VIDA Y MI HISTORIA

DIMARTS, 9 SETEMBRE DE 2014

Liebster Awards

L’amic Ramon, de l'excel·lent blog   http://ramoncarrete.blogspot.com.es/, m’ha “nominat” per a un d'aquests jocs literaris/bloguers que fan tanta mandra.

No acostumo a participar en aquest tipus de jocs, però aquest cop m’ha semblat atractiu i relativament senzill (al capdavall, és parlar de llibres, que ja m’agrada), de manera que intentaré jugar-hi. Només que, a part de ser molt covard i salvatge, s’escau que vaig perdre el tren de les noves tecnologies quan van inventar el “puntax”, de manera que no sé si ho sabré fer bé. En fi, valgui’m la bona voluntat.


Es veu que he de seguir unes passes determinades, per tal de no trencar la cadena. A veure si me’n surto:

     1) Donar les gràcies a qui m'ha nominat: Gràcies, Ramón! Però no ho agafis per costum!
     2) Nominar 11 blogs (vaja, en tinc molts més als meus preferits!). Es veu que han de tenir menys de 200 subscriptors. Allà m’estaré a comptar-los! En fi, en triaré onze, i perdoneu els que en quedeu exclosos: us estimo a tots igual, però això és com aquella truja que tenia dotze mamelles i tretze porcells: algun s’ha de quedar sense…
    3) Contestar 11 preguntes. Són les d’aquí baix. Perdoneu la gosadia, i —com diu un amic meu—: si molesto, em quedo!




       1. Quin és el teu gènere literari preferit? 

       La poesia i l’assaig literari o històric.

2. Com et vas animar a escriure un blog?

Per Miquel, del blog Tot Barcelona

3. Prefereixes sagues o llibres sense continuació?

Llibres solts.

4. Quin és el llibre que has rellegit més vegades?

Poesíes.

5. Quin és el millor llibre que has llegit aquest últim any?

La Mano de Fátima, de Ildefonso Falcones.

6. Quina és la teva portada preferida?

El disc , Mediterràneo, Joan Manel Serrat

7. Quin llibre t'emportaries a una illa deserta?

 L’Odissea, en la versió de Joan F. Mira. I si fossin quatre? La Divina Comèdia en la versió de Sagarra (que inclou l’original toscà). Vinga, va, cinc: La Divina Comèdia en versió de Joan F. Mira, que també és edició bilingüe. I (ei, si pot ser!) un e-book carregat amb tot de clàssics, que a part de ser bons són de franc… Mes, ai las!, on me l’endollaria / quan se m’acabés la bateria?

8. Quin és el teu personatge literari masculí preferit?

. Queequeeg, de Moby Dick.

9. Quin és el teu personatge literari femení preferit?

 Mare Coratge i La bona persona de Sezuan, de Brecht.

10. Què li diries al teu personatge literari preferit?

Gràcies, llamp de llamp de rellamp, ectoplasma iconoclasta, menjabròquils saltataulells, esgarrapacristos, tros de quòniam!

11. Quin és el teu autor o autora preferit?

 Agatha Christie, em vaig llegir tots els totxos de Harry Potter (més The Casual Vacancy) i els de Lord of the Rings


I ara les nominacions. Entenc que no he de citar la qui m’ha nominat, i tampoc els blogs que ja ha citat ella, perquè seria retroalimentar concèntricament (o en espiral?) el cercle. Com que no sé qui han nominat els altres, segur que hi poden haver diverses repeticions d’aquest tipus, i això farà per força que se’n ressenti la progressió geomètrica de la cadena, però en fi… Aquesta és la meva tria (i els porcells sense mamella ja em perdonareu): 

http://totbarcelona.blogspot.com.es/



Me gustan muchos más, perdonadme si no los he citado, gracias a tod@s.

Ara representa que els meus nominats hauríeu de fer els mateixos tres passos (si us ve de gust, ep! Per mi no quedeu). Del primer, donar-me les gràcies, ja us n’eximeixo: no es mereixen! Després, contestar onze preguntes (jo no m’hi he matat, i us poso les que m’han fet a mi; però vosaltres, si voleu, podeu plantejar-ne unes altres, mentre siguin onze); finalment, nominar onze altres blogs amics… i així anar fent, in fecula feculorum, amen, com deien aquells.

Salut i bona Diada! Ara és l’hora!

6 comentaris:

Enric H. March ha dit...

Mª Trinidad, gràcies per la teva menció. És tot un plaer venint d'una de les persones més actives del món blogaire i d'una de les més grans apassionades de la història de Barcelona.

Una abraçada i bona Diada!

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

De res estimat i estimat Enric, del teu bloc aprenc molt, tu si que ets un crak-blocaire, moltes gràcies a tu, una abraçada forta, Bona Diada.

Josep ha dit...


M. Trini, t'estic molt agraït per la nominació. Veurem si es estar, -no a la teva alçada, que això és molt difícil-, però almenys intentar-ho.
Una abraçada molt gran.
Bona Diada !!

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

I TANT QUE ESTÀS A L'ALTURA, ESTIMAT AMIC.
Moltes gràcies i un petó molt fort, un altre al teu senyora M. Rosa, Bona Diada ... !!!

bar.cel.ona.uta ha dit...

Benvolguda Maria Trinitat, el meu agraïment més sincer per aquesta nominació i el meu desig que mantinguis aquesta permanent activitat al teu blog. Ah!, i que demà disfrutis d'una bona Diada Nacional de Catalunya.
Miquel Bar.cel.ona.uta

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

Moltes gràcies, estimat Miquel, Bar.cel.ona.uta, saps que el teu bloc és per a mi dels millors, i així ho sento, sempre s'aprèn molt de tu.
Una forta abraçada, moltes gràcies per tot, i Bona Diada, demà, ara me'n vaig al Born, fins a altes hores de la matinada.