LinkWithin

http://mtvo-bcn.blogspot.com.es/

22 de septiembre de 2012

BARCELONA, FÁBRICAS de un refresco... QUE DABAN MUCHO TRABAJO A MUCHAS PERSONAS...22-09-2012

MI VIDA Y MI HISTORIA
1928.- Fabrica de Espumosos EL RAYO (Balmes, nº 71)

Si observan ahora está La Tasca Bohemia, Racó 69 y se ven claramente las molduras del edificio...

En el Racó 69, se puede cantar y sin karaoke, y el agua de Valencia...Si álguien ha ido alguna vez sabe de o que hablo...

1928.- Hubo 25 tranvías con la publicidad de Coca Cola circulando por Barcelona

1928.- Midiendo el carbónico de la botella en el interior de la fábrica de Espumosos El Rayo
1928.- Zona de producción y embotellado de Espumosos El Rayo
1930.- Bar PUDA Antonet y camión de Coca Cola (Paseo Juan de Borbón).
1955-Varias furgonetas de reparto
1956-Fachada de la fábrica en la calle Almogavares.
2012- Lo que queda de la fachada de la fábrica de Almogavares, rectifico gracias Xavi, es la calle Guipúzcua, parada del metro La Pau, un abrazo Xavi.
1963-Salida de vuelta ciclista a Cataluña.
2012- Solo queda el solar.










10 comentarios:

Eastriver dijo...

Hay algunas fotos flipantes... Bueno, los que la queremos ya sabemos que Barcelona ha tenido siempre mucha chispa de la vida...

Francesc Puigcarbó dijo...

ai quins temps.La primera Coca Cola la vaig beure quan tenia 9 anys, al casinet de Santa Maria del'Estany, calenta i la vaig robar horrible de sabor.
M'agrada la publicitat de El Rayo quan diuen alló de 'el afamado refresco yankee'

salut

Mª Trinidad dijo...

Hola Francesc, bon dia, a mi em va passar igual no em va agradar i em segueix sense agradar, era molt petita y en Sabadell en La Creu de Barberá i quan la vaig provar i no la vaig acabar i jo era de Cacaolat, ara de mojitos una beguda fresca i amb vitamina C, tot i que he posat el post, no pretenc fer-li publicitat, aquí el que he pretès que al Racó 69, la Tasca Bohèmia a la qual he anat moltes vegades estigués el Rayo, per a mi és el curiós.
I sí que és molt bo això de la beguda Yankee.
Moltes gràcies Francesc i bona Mercè.

Mª Trinidad dijo...

Bon día Ramón, sí que son bonitas las fotos, antiguas y curiosas.
Y tenemos que seguir teniendo chispa.
Aprovecha con La Mercè, que se pueden ver museos gratis y cosas muy interesantes y tenemos que aprovecharlo.
http://www.lavanguardia.com/ocio/la-merce/index.html

Bon cap de setmana y moltes gràcies.

Júlia dijo...

Doncs jo la primera coca-cola la vaig beure a la fàbrica d'Almogàvers, en una visita per a les escoles, aleshores feien molta promoció i les monges, que no anaven enlloc, aprofitaven tot el que es podia per sortir a passeig de franc, la vaig trobar boníssima, així com unes galetes salades amb forma de peixet, les primeres d'aquest tipus que vaig endrapar. No sabia que ja abans de la guerra s'hagués publicitat.

En els primers anys hi havia molta rivalitat amb la Pepsi, fins i tot va venir per aquí la Joan Crawford, que era una de les mestresses, a promocionar-la, però al final va guanyar la coca-cola. Els més espanyols bevien Zarzaparrilla 1001.

A mi freda, amb gel i llimona i de tant en tant, m'agrada força.

Boniques imatges, molt evocadores.

Xavi dijo...

Les fotos amb el peu "2012 - Lo que queda de la fachada de la fábrica de Almogávares" i "2012 - Sólo queda el solar" corresponen a la àbrica de la Rambla Guipúscoa, no al carrer almogàvers.

Gràcies pel teu blog... :-)

Mª Trinidad dijo...

Hola bon dia estimada Julia, a moltes persones els agrada la beguda, el meu fill és un coca-cola, sense anar més lluny però per això s'han inventat els gustos i els colors, m'alegro que t'agradés en l'excursió i aquests peixets salats els recordo estaven molt rics i fa temps en el 33, vaig veure un documental sobre la beguda i van començar a vendre a les farmàcies en amèrica i mira fins on ha arribat i la gent deia que era més bona que la Pepsi, que era més dolça i no agradava tant, mira ara m'has donat una idea vaig a veure si trobo aquest documental i el afegeixo.
Moltes gràcies Júlia i bona Mercè, una abraçada i moltes gràcies per aportar records, per a mi són molt valuosos gràcies.

Mª Trinidad dijo...

XAVI, tienes razón, es Guipzcoa, las hice este invierno pasado en la Pau y las tenía guardadas, rectifico y muchas gracias por corregirme ahora lo arreglo.
Muchas gracias por tus amables palabras y BFDS, un abrazo.

Miquel dijo...

Si, y en Can Valero rellenabamos la botella en la fuente para que durara más.¡¡

Mª Trinidad dijo...

Hola Miquel, o sea que te gustó la bebida Yankee...!!!
Un abrazo querido miquel y BFDS.