LinkWithin

http://mtvo-bcn.blogspot.com.es/

4 de març de 2011

BARÇA ---ESPANYOL, 22 D´ OCTUBRE 1930.

AMB MOTIU DEL PARTIT BARÇA- ESPANYOL , EL 22 D´OCTUBRE DEL 1930, VA HAVER-HI UNA GRAN CONCENTRACIÓ...
DE FORÇA PÚBLICA AL CAMP DE LES CORTS.
EN LA FOTO VEIEM ELS GUARDES CIVILS DESTACATS AL GOL DE BAIX QUE SENTIR-SE ESPECTADORS, ES DEIXAN ENDUR PER L´INTERES DEL PARTIT...


AQUÍ  EAJ, 1 ! ; AL TIBIDABO... LA FUNDACIÓ DE RÀDIO BARCELONA EL 1924, AMB QUINA EMOCIÓ SEGUIM LA LLUITA FUTBOLÍSTICA QUAN NO PODEM ANAR A PRESENCIAR-LA!.
AQUET SENZILL APARELL QUE PENJA SOBRE EL FONS DEL CAMP DE LES CORTS ÉS EL MICRÒFON QUE ENS PERMETRÀ DE SEGUIR EL PARTIT JUGADA PER JUGADA...RESOLT A FAVOR DEL BARCELONA PER 3 A 2, EL PRIMER CHUT DE GOLBURU...

2 comentaris:

Miquel ha dit...

no había visto estas fotos ¡¡¡¡ me gustan.

trinidad ha dit...

Guardatelas, que son muy bonitas y de nuestros equipos del alma, y si las quieres publicar en tu blog, lo haces, que es tuyo...
Yo a la perrilla KATY, la he editado en mi blog, me ha robado el corazón, con su carilla tan preciosa y su jersey...
La mía, es muy de pueblo y no quiere jerseys, ni chubasqueros...Le pasa como amí, que no me gustan los paraguas y me gusta que me llueva en la cara...Llego a casa me ducho y ya está...
Un saludo Miquel y gracias por todo, Mari Trini.